Alla inlägg den 3 juli 2011

Av juliaalskarsinakompisar - 3 juli 2011 21:07

        lite bilder från idag:)<333          

Av juliaalskarsinakompisar - 3 juli 2011 14:00

Idag ä man med ida då:D

Vi bada nyss i våran pool och då kom johanna syrran niclas hennes pojkvän och kasta i en orm vi skrek och simmade upp men som tur var var det en lossas orm:/         






HAHAHAHAHAHA VAD VI GARVADE EFTER

VI SKA HEMNAS MED DOM MOHAHA

Av juliaalskarsinakompisar - 3 juli 2011 09:25

Igår åskade det i 5timmar urch det var hela tiden över oss blixten slog ner i vår skog vid våran pool typ 40m från vårt hur ungefer och så slog det ner en blixt i vår lagord vid våra får:/

Jag grät för jag så ett eld klt som kom asså tänk er att skrika det värsta i hela världen nära en fast från långt håll var detta man kunde fått son där sak så man inte kunde se mera:(men det hände ingen:)

Men jag så ett äld klot spom kommer från åskan o skit slå ner det blev värsta rörelsen och värsta VÄRSTA värsta ljudet   sen satte vi oss i bilen då slo det ner i lagorden jag grät och sa mamma snälla vi åker hemmifrån jag var så rädd alla som va hemma satte sig i bilen sen fick vi åka hem t jenny och hämta henne hon sto på tonan och såg när blixten åkte igenmom hennes hus

ALDRIG VATT MED OM NÅGOT SONT HÄR LÄSKIGT:(


Puss Puss syns

Av juliaalskarsinakompisar - 3 juli 2011 09:17

Idag nu först blir det och va med ida:)


Vet inte vad vi ska göra men vi kommer säkert bada i min pool:D

Nu först tror jag att vi ska va hos mig sen kanske vi ska gå över t henne:)


DET VI BRUKAR GÖRA HON OCH JAG:D

Smyga

hoppa

bada

prata

smyga

hoppa

bada

prata

smyga


Av juliaalskarsinakompisar - 3 juli 2011 09:14

Hej igen...


Vaknade prisis och nu sitter man vid datan och chattar:)

Hoppas ni gillar min blogg:D

Jag vill görna ha komentarer och så:P

  LOL:D

Av juliaalskarsinakompisar - 3 juli 2011 00:48

Nu måste jag sova00:50






Puss Puss fina bloggläsare:)



<lol

Av juliaalskarsinakompisar - 3 juli 2011 00:02

Lovat är lovat och jag lovade er bildbomben men den var liten men det kommer mera denna vecka som kommer<33333






puss puss min söte kuss<3lol

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards